پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226101
واکنش به برکناري منصوريان
تاریخ انتشار : 1395/06/03
نمایش : 1320
سرپرست باشگاه استقلال ضمن تشريح آخرين وضعيت اين باشگاه در مورد برکناري عليرضا منصوريان در صورت شکست احتمالي در دربي توضيح داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيدرضا افتخاري سرپرست استقلال در حاشيه تمرين عصر سه شنبه اين تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آخرين وضعيت؟

هنوز سرپرست هستم و حکم مديرعاملي را نگرفتم. در حال طي شدن تشريفات اداري است. هيات مديره صورت جلسه کرده براي مجمع تا صدور حکم صورت بگيرد. در مدتي که معرفي شدم دنبال کارهاي داخلي باشگاه بودم و اينکه به تيم سر و سامان بدهم. باشگاه مشکلات داخلي زياد داشت. من از شنبه هفته گذشته در باشگاه استقلال هستم در اين مدت بيشتر دنبال کارهاي باشگاه بوديم و به مسائل مختلف سر و سامان داديم.اين مشکلات که به آن‌ها تلاش کرديم سرو سامان دهيم مسائل مختلفي از جمله کارهاي حقوقي و اداري بود.

با شهرداري جلسه داشتيم

در اين چند روزه چند جلسه با مسئولان شهرداري داشته‌ام. قرار است طرح پيشنهادي خود را به ما بدهند تا به ما کمک کنند. به هر حال يک سري فضاها غير قابل استفاده مانده در حالي که ما به اين فضاها نياز داريم و بايد از آن‌ها استفاده کنيم. من امروز يک جلسه با شهردار منطقه 18 براي ورزشگاه امام رضا داشتم. آن ورزشگاه مشکلات عديده‌اي دارد و قرار شده 3 ميليارد اعتبار براي بازسازي آن‌جا تخصيص داده شود. تا نواقص برطرف شود. تمرين در کمپ حجازي شايد با اعتراض برخي از همسايگان روبه‌رو شود به هر حال آن‌جا سروصدا دارد. ورزشگاه امام رضا سکوي تماشاگران دارد و مي‌توانيم در آنجا حتي بازي تدارکاتي برگزار کنيم.

خواسته عليرضا منصوريان

حرف آقاي منصوريان اين است که من يک چمن خوب و سالن بدنسازي مي‌خواهم فرقي برايم ندارد کجا باشد. امکانات ورزشگاه امام رضا بهتر از کمپ حجازي است. ما تلاش داريم تا آنجا را آماده کنيم و طي يک زمانبندي کار را جلو ببريم.

حق امضا در استقلال؟

مشکلات اين مسئله در حال حل شدن است و ظرف دو روزآينده حل مي‌شود. ما هنوز فرصت نکرده‌ايم با هيات مديره بنشينيم و صحبت کنيم. جلسه قبلي ما نيمه کاره ماند. نياز است تا در هفته آينده يک جلسه برگزار کنيم. وضعيت حکم من هم نامه‌اش صادر شده، اگر يادتان باشد خود آقاي وزير در تمرين استقلال گفتند که آقاي افتخاري يعني من مديرعامل هستم. من براي امضاي اسناد بايد حکمم امضا شده باشد و اميدواريم در اين چند روز اين اتفاق رخ دهد.

پاسخ ندادن به خبرنگاران؟

به زودي تلفن‌هايم را جواب مي‌دهم. من پس فردا با کفاشيان براي فوتسال جلسه دارم. پيگير فوتسال هستم. تلاش مي‌کنيم دو بازي فوتسال را پخش زنده کنيم. هتل در شهر مشهد براي بازيکنان گرفته‌ايم امروز سرمربي ما را اخراج کردند ولي باز هم تيم ما موفق شد پيروز شود. ما تلاش کرديم تا کادر فني بتواند بازيکنان مد نظرش را پيدا کند و از آن‌ها استفاده کند. فکر مي‌کنم دو سه مصدومي هم که داريم به جام جهاني برسند. اما درباره اينکه رسانه‌ها را مي‌خوانم يا نه بايد بگويم که آخر شب يک نگاهي به آن‌ها مي‌اندازم.

برکناري منصوريان بعد از داربي؟

ما خودمان اين کاره‌ايم. تازه وارد کار نشده‌ايم که چيزي را ندانيم. هيچ جاي دنيا اين گونه نيست که يک مربي را بياورند و بعد از دو سه ماه برکنارش کنند. آقاي منصوريان وقتي که آمد تغييرات زيادي در استقلال رخ داد. بازيکنان زيادي رفتند و آمدند. انسجام تيمي از بين رفت. حالا خوشبختانه ليگ تعطيل است و تيم خودش را آماده مي‌کند. در مجموع فکر مي‌کنم آقاي منصوريان مي‌تواند نتيجه بگيرد. در داربي چه برنده باشيم چه بازنده، منصوريان سر جايش هست. من قاطعانه مي‌گويم که هيچ جاي دنيا به اين شکل نيست که وقتي با مربي قرارداد دارد، او را به سرعت برکنار کنند. مردانه هم نيست بعد از چند بازي مربي‌اي که امتحان پس داده است را برکنار کنيم. من از ايشان تا پايان ليگ با هر نتيجه‌اي حمايت مي‌کنم. تا زماني که من هستم در خدمت او هستم. اينکه يک بازي ببازد او را برکنار کنيم اين اتفاق رخ نخواهد داد.

کسر امتياز از استقلال؟

وضعيت هلمکه در کميته حل اختلاف است. از آنجا به کميته انضباطي مي‌رود و در آن کميته باز هم به ما وقت مي‌دهند و هيچ کسر امتيازي از ما صورت نمي‌گيرد. پرونده‌اي که به کميته انضباطي برود و ما را با محکوم کند بايد پول را بدهيم. ما به فدراسيون هم گفته‌ايم که منتظر ابلاغ کميته حل اختلاف فيفا هستيم. آقاي مانوسي فر کارهاي حقوقي ما را خواهند کرد. وضعيت آکادمي استقلال؟ آقاي ورمزيار مسئول تيم‌هاي پايه استقلال است. البته من حکمي براي ايشان نزده‌ام و حکم قبلي ايشان به قوت خود باقي است. من در جريان وضعيت آکادمي استقلال هستم. من چون در جريان ماجراي سامره نيستم نمي‌خواهم به آن ورود کنم. او به هر دليلي با باشگاه قطع رابطه کرده است. ما بايد ببينيم که آقاي ورمزيار نيازهاي ما را پاسخ مي‌دهد يا نه. بعيد مي‌دانم که سامره هم بخواهد با توجه به مسائل اخير به کار قبلي خود در استقلال ادامه دهد.

اگر مديريت باشگاه استقلال ثبات پيدا کند خيلي از مسائل حل خواهد شد. مطمئن باشيد در آينده چيزهايي شبيه به اين مسئله را در باشگاه استقلال نخواهيد ديد. ما به دنبال توسعه و تجهيز باشگاه استقلال هستيم. اولويت اول ما تيم بزرگسالان استقلال است. بعد از آن به رده‌هاي پايه استقلال سروسامان خواهيم داد. حضور در جام جهاني فوتسال؟ فعلا معلوم نيست. بازي در مشهد را خواهم ديد و پيش بازيکنان مي‌روم ممکن است اگر وقت کنم به جام جهاني بروم چون بازيکنان تيم ملي به من پيام مي‌دهند که حاج آقا بيا. آقاي کفاشيان هم از طريق فيفا به جام جهاني مي‌روند.

پادواني و استقلال؟

در حال مذاکره با او هستيم و کارها را پيش مي‌بريم. يک بازيکن را هم امروز آقاي منصوريان به ما پيشنهاد کرد که قرار است از تيم نفت به جمع ما اضافه شود. البته اسمش را نمي‌گويم چون شايد خود آقاي منصوريان صلاح نداند ولي درباره پادواني بايد بگويم که اين بازيکن از طريق فيفا آزاد اعلام شده است. البته بايد رضايتنامه سپاهان را به دليل مسائل مالي بگيرد و ما اين کار را هم به خود او محول کرديم. به ا و گفتيم رضايتنامه‌ات را بگير.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html